#1 2013-08-11 11:52:07

Raptor

Administrator

37607244
Zarejestrowany: 2013-08-05
Posty: 107
Punktów :   
Wrestler w SZW: Damien Sandow

Regulamin

Oto regulamin federacji SZW.

1. Na forum panuje miła atmosfera, której nie należy burzyć. Nie wolno wszczynać konfliktów z innymi użytkownikami ani naśmiewać się np. ze słabych postów. Krytyka jest dobra, ale przesadzać też nie można.
2. Aktywność również jest ważna. Jeśli regularnie wchodzimy na forum i piszemy posty, Head Booker z pewnością to zauważy i wtedy mamy większą szansę na załapanie się w karcie.
3. Jeśli nie znajdziemy się w karcie na galę mimo aktywności, należy napisać o tym do HB, bo być może przez przypadek zostaliśmy pominięci przy ustalaniu walk.
4. Ostatnia i najważniejsza zasada: Nie spamujemy, nie robimy antyreklamy naszemu forum. Jeśli admin się o tym dowie, polecą warny, lub nawet bany.

Posty w ringu:
1. Mamy prawo do trzech przemów w ringu i trzech postów (promo lub wywiad, rozmowy z wrestlerami mogą zdarzać się częściej) na Backstage na każdą galę. Head Booker zaliczy tylko tę najlepszą, więc wystarczy napisać jeden post, jeśli będzie lepszy niż wszystkie trzy przeciwnika, to nie ma się co martwić o to, że przegramy.
2. Edycja posta. Admin widzi, że edytowaliśmy posta, więc pod przemową musimy napisać, co zmieniliśmy.
3. Ostatnia sprawa - wygląd posta. Piszemy nie tylko przemowę, ale także wstęp i zakończenie, np. CM Punk wchodzi do ringu przy cheerze od fanów.

System pushu:
1. Na pierwszym miejscu są oczywiście posty. Chcę podtrzymać tradycję e-fedów i najwyżej cenię sobie dobrą przemowę. Zdecydowałem się w moim systemie wprowadzić pewien system punktowy. Otóż za każdą przemowę można uzyskać maksymalnie 20 punktów i ode mnie zależy, ile przyznam. Oceniam w następujących kategoriach: odgrywanie postaci, przekaz, poprawność ortograficzna i gramatyczna oraz przyciąganie uwagi. Za każdą z kategorii można dostać maksymalnie 5 punktów.
2. Pomoc przy tygodniówkach i komentarze. Jeśli chodzi o pomoc, to wiadomo o co chodzi. Chodzi o pisanie walk, segmentów i wypowiedzi komentatorów. Za to drugą część punktu rozwinę nieco bardziej. Komentarze do gal są bardzo ważne, nie samo to, że napisaliśmy, że gala dobra, ale trzeba napisać, co nam się podobało, co jest do zmiany, możemy zaoferować wprowadzenie jakiegoś ciekawego wątku. Dobre komentarze także będą nagradzane.
3. Aktywność i pomoc na forum. Tutaj jest wszystko jasne. Udzielanie się w tematach, moderacja danego działu, prace graficzne itp.

Zapisy do gry:
1. Na e-fedzie możemy mieć maksymalnie 2 postacie, chyba, że admin zezwoli na więcej. Możemy grać dwoma prawdziwymi, ale nie dopuszczam sytuacji, gdy jedna osoba gra dwoma Main Eventerami, np. The Rock i Chris Jericho.
2. Wzory zapisów znajdziemy oczywiście w dziale Zapisy. Roster powinien być aktualizowany w miarę często, jednak jeśli zostanie to pominięte, proszę o tym informować. Może czasami zdarzyć się sytuacja, że dany wrestler nie jest wolny, mimo, że nie gra nim żaden użytkownik forum. Zwykle wiąże się to ze storyline i za jakiś czas ten wrestler będzie już wolny.
3. Jeżeli chcemy zarezerwować jakiegoś zawodnika, zakładamy w dziale Zapisy wątek "(nazwa wrestlera) - rezerwacja". Gdy chcemy się zapisać, wątek rezerwacji usuwamy (jeśli admin nam zarezerwował, usunie sam) i robimy nowy wątek, w którym zamieszczamy kartę postaci.


To chyba będzie na tyle. Jeśli w regulaminie jest coś niejasnego, proszę informować.

Offline